kärlek är jobbigt

och jag vill bara komma över allting

kvällen var rätt fest till slut. först var det spelning som vi knappt såg utan låg mest i ett hörn med kuddar fast egentligen var det inte ett hörn men det var kuddar men ändå. sen stack vi därifrån utan att ha sett bandet vi skulle se. drog till sävedalen och förfestade typ med vin och sprite som var rätt gott tillsammans ändå. sen missade vi bussen och tog en taxi, det var galet. in till stan där vi skulle till gretas fast vi kom inte in, så jag åkte hem för jag ville ha choklad.

sverige är alldeles förjävla litet kom jag fram till idag fast jag visste det innan, men seriöst. två tjejer som vi träffade som jag aldrig träffat förut tror jag, kände två av mina gamla klasskompisar som jag har känt i evigheter. och en kille som jag träffade kände min syrra och kände igen mig för att vi var så lika tydligen. aja.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0