idag är ångest, eller?

jag gick upp imorse, gjorde iordning mig och tänkte käka frukost innan jag tog bussen till ungdomsmottagningen, trodde jag skulle vara där 9:55 men mamma hade skrivit 9:30, så jag fick lite bråttom. skippade frukosten och tog första bästa skorna och ett paraply ut i regn och rusk. skyndade mig ner, på vägen hann vatten läcka in lagom mycket och inte en enda millimeter av varken strumpor eller skor var torrt. hann dit i alla fall, sen gick jag hem i regnet, mest för att jag inte orkade vänta på bussen. bytte skor och strumpor och käkade frukost innan jag drog till skolan.

sen har vi mest stått i gatan med våra kampanjer, roligast var en kille som kom fram och skulle diskutera. tydligen så har media ingenting att göra med fördomar utan det är nerver och sånt som styr fördomar.. eh. och så försökte vi förklara att islam och al-qaida inte hade något med varandra att göra.

nu sitter jag här och borde göra viktigare saker men jag har varken ork eller motivation. ska eventuellt spela in ännu en proof video eftersom att folk har svårt att tro på de två som redan finns. ehm.


kommentarer
Postat av: johanna

Hej vill tipsa om MARKET2MEMBERS jultävling.

med massa vinster= lätt att vinna



Bli medlem

tipsa vänner

vinn snygga priser

allt är gratis



gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-18 @ 15:55:59
URL: http://vimsigavesslan.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

al qaida följer en inriktning inom sunni (en del av islam), så dom har visst något att göra med islam. dock ska man inte se muslimer som al qaida, då dom är extremister. men ja... :)

2008-11-19 @ 11:32:43
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0