vi behöver sommarlov

till och med de bästa erkänner att de bryter ihop
till och med de bästa erkänner att det är för mycket

vi har ungefär två veckor kvar nu, det börjar leda till sitt slut, och jag tror att de flesta längtar något otroligt. särskilt jag. och mina klasskamrater. vi vill nog spy på det mesta just nu. lärarna slänger in några prov och någon redovisning dagen då betygen ska sättas. eleverna stressar ihjäl sig för att hinna klart med allting och samtidigt kunna ha ett liv utanför skolan. jag är stressad och fullkomligt utmattad. de senaste dagarna har jag nästan inte gjort något alls när jag har varit hemma, jag skrev två sidor på ett arbete som skulle in för några veckor sen. bättre än så blir det inte. jag känner mig bara slut och rastlös och vill bara vara fri. vi behöver vårt sommarlov nu. snälla.

idén om att halvera sommarlovet är idiotisk

kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg!

2008-05-21 @ 19:37:17
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anonym

man dör verkligen om dom halverar det. man hinner inte återhämta sig innan skolan börjar igen typ :c

2008-05-21 @ 20:49:40
Postat av: sofia

kan inte säga något annat än; du tar orden ur munnen på mig.
skrev nyss ett nästan identiskt blogginlägg igår.

sommarlov snälla.

2008-05-21 @ 21:21:43
URL: http://another-hero-dies.blogspot.com

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0