tell me what to do

dagen har känts ganska vemodig på något vis

började med att stiga upp vid kvart över sex ungefär, sen hade vi redovisning på stresshanteringen och det gick helt okej - hur mycket jag än hatar det, kommer troligtvis få vg där vilket är najs. sen var det samhällskunskap och vi gjorde inte särskilt mycket, fick reda på betyg där med och min lärare ville sätta mvg på mig men kunde inte, så ett vg duger bra där med. har två uppgifter kvar i samhällskunskapen och ett idrottsprov innan helvetet är över.

vädret är ungefär som igår. ganska härligt.
lite förkyld är jag med. och hungrig, fast kräsen som jag är hittar jag inget värt att äta i varken kyl eller frys och någon höjdare på att laga mat är jag ju inte. chokladbollssmet är det enda jag är sugen på just nu.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0