suck är väl det enda jag kan säga.

folk är fortfarande trångsynta. folk är fortfarande idioter.
det faller tillbaka på dem själva i slutändan.


sitter i skolan just nu, vi har samhällslektion. jag gör ingenting, måste skriva klart min rapport, fast det händer inte denna veckan. inte nästa vecka heller, om vi inte är lediga på tisdag. sen är det engelska, klockan ett, efter en timma och tjugo minuters lunchrast. känns helt värdelöst, för det enda vi gör är att göra gamla nationella prov på reading. och det är värdelöst. för det behöver jag inte. funderar på att låtsas fram migrän och gå hem. för jag pallar ej. närvaro är väl det enda problemet dock.

idag måste jag plugga matte till det nationella imorgon, fyra timmar kommer aldrig att gå. sen behöver jag göra första delen av stresshanteringen. och plugga inför svenskaprovet på måndag. så mycket att göra och så lite ork.

imorgon kommer charlie, så jag lär inte få så mycket gjort i helgen. nästa helg har jag inga planer, och inga planer betyder att jag måste plugga ihjäl mig.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0