storstädningen är igång!

trodde inte att vi skulle börja med mitt rum redan idag, men en sak ledde till en annan. och mamma hjälpte till. två stora sopsäckar blev fyllda med gosedjur - ska inte slängas!! bara ställas undan. en påse tidningar ska till pappersinsamling och jag hittade två tokio hotel-planscher som jag ska ge bort - givmild som jag är.

sängen fixar pappa imorgon. bokhyllan tömdes och nu håller jag på att ställa in allt igen. kan ju berätta att det var en jäkla massa damm under sängen och mamma utbrast "fyyyy vad äckligt!" och sen hittade hon en död spindel bakom mitt lilla skåp och jag skrek "NEEEEEEJJJJJ!" - något som jag tror de flesta skulle skrattat åt om de hörde.

ska nog ta gaderobstädning, pinsamt pedantisk som jag är.

kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va duktig du är! jag borde också städa min garderob :$

2008-05-31 @ 16:20:20
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0