söndag och veckan är slut

jag hatar söndagar, till och med mer än måndagar.
sista dagen på veckan då man är ledig,
man har ingenting att göra och tankar tar över.
vilket nästan alltid leder till ångest och sånt.

idag ska jag försöka skriva klart min samhällsrapport, så att den inte ligger och tynger ner mig. sen ska man ju opponera på varandras. lite extra jobb där med. och sen har vi en filmuppgift i samhällen innan lovet. jag orkar inte. så denna veckan måste vi bli klara med att kunna diskutera på naturkunskapen, plugga inför idrottsprovet, försöka göra redovisningen om stresshantering samt sitta kvar någon dag för att redigera vårt stora inslag.

jag har tappat all ork.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0