snart är skolan slut

det slog mig att det faktiskt snart är slut
kommande veckan ser väl ut såhär just nu;

fredag: lediga - kanske gymma och köpa foundation
lördag: vet ej - möblera om kanske?
söndag: släktkalas
måndag: friluftsdag aka skolka
tisdag: sista skoldagen
onsdag: lediga - frisören - baka
torsdag: skolavslutning

gärna försöka träffa tobybear med! saknar jennie redan med <3 var inne i stan och shoppade med henne efter skolan. hittade ett par ljusa jeans som blev mina, droolzzzz, och ett turkost linne :D woho! och hade sjukt ont i fötterna efter att ha gått i ballerinaskor hela dagen.

sista samhällslektionen idag och jag hade min redovisning, gick väl bra, var ensam tjej där haha. :( vi är en ganska liten klass på typ 16 pers och självklart var hälften borta. medieproduktionen varade i kanske tio minuter och vi hade betygsamtal, hon var stolt! hade gått från g till mvg på grejer under året, fast det blir ett vg i helhet. awesome. fick mvg på min reflektion osv. yay.

ska klä på mig och fixa mig lite, sen in till stan, gå till pappas jobb, åka till michelle som har tagit studenten :D


kommentarer
Postat av: //..

asså visst är det härlgt vid denhär tiden när typ allt det sista är nästan helt klart och man börjar känna sig fri på riktigt!

2008-05-30 @ 10:26:41
URL: http://livetochmusiken.blogg.se/
Postat av: jessica

skoja inte! jag har fortfarande en rapport kvar men mamma tyckte inte att jag skulle göra den, inte jag heller, för betyget kommer inte att ändras. och nu kan man göra vad man vill :D FREEDOM

2008-05-30 @ 15:27:48
URL: http://jessecupcake.blogg.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0