seg torsdag

när jag vaknade imorse var jag inte så peppad på att gå till skolan, inte alls faktiskt. och jag funderade på om jag skulle sova lite till. men jag gick upp istället och åkte dit. samhällskunskapen var ganska värdelös, vi satt och knappade vid bärbara datorer och jag bestämde mig för att jag ska ha sicko till redovisningen. och vi har äntligen spelat in allting till medieproduktionen och tvingade killarna att fixa resten.

jag har ont i magen och jag vet inte varför

om några timmar ska jag åka tåg till charlie <3 och kommer inte hem förrän på måndag, så ni lär inte se så mycket av mig under de kommande dagarna. innan det ska jag hoppa in i duschen och packa lite till - har nog med mig för mycket grejer.


kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0