resursdag

älskade resursdag, egentligen var det bara förmiddagen som var resursdag, men ingen pallar åka in en timma för att ha lektion en timma och sen en timma till för att ta sig hem. så jag är nog inte den enda som stannade hemma idag. jag har sovit, för länge, men jag kan inte styra det, jag kan inte ta mig upp ur sängen. min syster var hemma och kom in och lånade både kläder och smink. jag låg kvar i sängen tills jag kände att jag var tvungen att gå upp. och idag var det tänkt att jag skulle skriva på min samhällsrapport som skulle vara inne för två veckor sedan.

jag vill bara slippa skolan nu.

kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte långt kvar nu, du orkar :*

2008-05-13 @ 20:03:56

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0