och glädjen håller i sig

har gått och smajlat hela dagen tack vare matten,
inte bara för att den är över utan för betyget mest :D

efter skolan åkte jag till allum, tittade runt lite, köpte slingblekning, hårinpackning och en bikinitopp i turkost. passade även på att dregla över både det ena och det andra. ett par skor bland annat för bara 250 kr! när jag kommer hem sa mamma att hon hade satt in 200 kr på mitt konto för att jag var så duktig. så imorgon tänker jag nog ta en sväng ner och köpa de där skorna!

det blir en lugn kväll för mig. försöka slappna av,
kolla på tv och film och äta godis om jag har tur.

kommentarer
Postat av: Anonym

skriv mer och oftare ! :)

2008-05-16 @ 22:14:24

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0