like a 24

måndagen spenderades inte särskilt mycket i skolan.
svenskan varade en halvtimma och jag fick reda på att arbetet inte ska vara inne förrän höstterminen - TACK! lite mindre ångest över det ja. sen spenderade vi en timme på hulebäcks filmfestival och såg några kortfilmer och en dokumentärfilm. efter det begav vi oss till svt-huset vid kanalen i göteborg. gick på rundtur och såg studion där västnytt spelas in och där på spåret spelas in osv. och sen struntade vi i gympan och åkte hem. skön dag faktiskt.

jag är psykisk trött, jag vill bara ligga och slöa med en film eller två. ska sätta mig vid tvn ett tag och se vad som händer. borde egentligen plugga. bara 1½ riktig skolvecka kvar. nästa onsdag sätts betygen. blir inget g än, vilket är najs.

aja, peace out.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0