kill paradise

idag har jag varit glad rakt igenom, förutom imorse då.
vet inte om det har med matten att göra, men skönt känns det!
och det är såna här dagar då man inte vill börja med anti-depp.

kvällen som har varit:
- åt thaimat och räkor, mums.
- suttit på stickam och pratat med folk
- redigerat bilder och lagt upp

och det bästa av allt, hittade två nya låtar av två av mina favoritband. som fick mig att bli hyper och glad och dansa runt i hela rummet. det är så underbart med såna känslor! att musik kan göra något sånt, sätta ett leende på läpparna och få en att totalt explodera. jag kan tänka mig att jag såg ganska rolig ut hoppandes runt i rummet som en galning, men åh, det är så underbart. har inte haft en sån här dag på länge.


kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0