här sitter jag och möglar

jag är så rastlös att jag tror jag dör. eller näe.
men rastlös är jag. har lite spring i benen trots att jag är trött.
vet inte riktigt vad jag ska göra.

har ingen lust att plugga men jag har inget annat för mig om jag inte väljer att kolla på film. jag har kollat bloggar hit och bilddagböcker dit. plus kollat på säsongsavslutningen av gossip girl som var lite intressant - absolut inte intressantare än desperate housewives dock.

jag tänker inte sätta mig med samhällsrapporten nu. och redovisningen i stresshantering lär inte bli klar tills imorgon. får hoppas att vi kan göra den nästa vecka. imorgon ska vi redigera och det gör vi i grupp. naturkunskapen är inte förrän på tisdag och det enda jag behöver göra är att läsa på - på saker som jag redan är ganska säker på. sen är det självklart idrottsprovet som jag inte ens kommer vara närvarande vid som jag funderar på att plugga på och be att få göra det i efterhand - men hur kul är idrottsteori? aajuste, filmuppgiften i samhällskunskap som jag också borde jobba med trots att vi ska vara i par men jag funderar på att vara själv för att det blir lättare. då kanske jag kan bli klar till nästa vecka.

ingen ska få halvera mitt sommarlov förresten, dålig idé!

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0