atarax, god natt.

jag är inte mer än psykisk trött, men klockan är snart kvart i tolv och det är nog dags att sova. jag har aldrig varit något större fan av att gå och lägga mig tidigt, inte att gå upp tidigt heller för den delen - förutom när jag var liten och gick upp innan barnprogrammen började vid sex-tiden. nu sover jag oregelbundet med runt sex timmar som maxtid per natt då jag har skola och säkert minst tio timmar då jag inte har det.

imorgon är det att gå upp vid halv sju som gäller. ha naturkunskap, engelska och svenska en liten stund innan pappa ska hämta mig. det blir doktorn imorgon igen. varför är jag inte så himla säker på. inte så att man behöver kolla upp hur det gått med medicinen då jag tagit den typ två dagar i rad nu.

nu ska jag svälja ner en atarax och sen blir det god natt.
kanske läser en stund innan om jag känner för det.
sov sött!

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0