åh, lediga dag!

det är härligt, jag sov visserligen bort den, men ändå!
hungern som skrek i min mage igår är bortblåst,
något som är väldigt konstigt. illamående inne på tredje dagen.

det är obehagligt idag, att jag skakar, det gör jag i och för sig alltid, men inte lika mycket. det är jobbigt. känner av det hela tiden. även när jag inte gör något med händerna. till och med när jag skriver på tangentbordet känns det. och jag vet inte hur jag ska kunna äta ordentligt idag.

solen skiner ute idag igen! det är härligt. funderar på att sätta mig ute och läsa. 
måste ner till allum och köpa foundation med.

denna helgen blir det nog städhelg, något som kan verka tråkigt, men väl behövligt. och det är väl lika bra att passa på innan sommarlovet. mitt rum ska få en rejäl storstädning med ny säng och ny möblering. kommer nog att fylla upp en hel dammsugarpåse med dammet under sängen som inte dammsugits på något år eller två. badrummet är i behov av storstädning med. det har inte blivit storstädat sedan min syster bodde här senast, och det var ett litet tag sen.

vi får se hur det blir! släktkalas för mig och mamma på söndag!

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0