vad ska man göra?

sommarlov
visst är det uppskattat

men just nu kan jag inte hitta något att göra. det var meningen att jag skulle komma igång med träningen nu i sommar, så att det blir av - fast självklart blev jag sjuk och då är det ingen hit. sola hade jag också tänkt göra, men vädret vill sig inte och det blåser sjukt mycket. sen umgås jag inte med så mycket folk i göteborg, vet inte var de håller hus faktiskt. sen kan man ju alltid baka - men man måste tänka på att inte stoppa i sig för mycket onyttigt, särskilt när jag inte tränar. kolla film kan man ju alltid göra, men filmerna börjar ta slut så mycket som jag kollar. samma är det med tv-serier, alla har uppehåll. det börjar en ny serie som heter big shots på kanal5 idag, ska ge det en chans. i övrigt har jag suttit och dreglat över kläder som jag kanske ska köpa när lönen kommer in, vilket i och för sig är om ett ganska bra tag. ska beställa några tröjor som jag ska sy om, har lite pengar kvar från min födelsedag och sen fick jag ju pengar av mormor.

har suttit och kollat på tradera också, det är farligt. hittade några klänningar som jag vill ha och en till sak.. lite hemligt för jag vill inte att någon annan ska bjuda på den!

såå.... vad ska man göra?

kommentarer
Postat av: Stina Nyman

Vill bara tipsa ,Kika in våran tävling du kan vinna en resecheck från travel link på 25000SEK!

2008-06-24 @ 16:56:59
URL: http://topnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har frågestund i min blogg, passa på att ställ en eller flera frågor, :).♥

2008-06-24 @ 17:02:15
Postat av: Sandra

Palla reklamkommentarer! Du kan, träffa mig efter jobbet? Iofs är jag sunkigast ever då, men skit samma. haha <3

2008-06-24 @ 17:26:50
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Eller hur, sådär känner jag också! Vad fan ska man göra?

Själv sitter jag och väntar på att festivalen ska ta fart, på att det blir fredag då jag ska åka till Shtl m och på bättre väder!

2008-06-25 @ 12:33:26
URL: http://sarcasmandirony.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0