jag har blivit dålig

på att blogga

de senaste dagarna har jag varit med charlie
plus att jag har varit sjuk och inte haft lust med något
men, bra nyheter - jag håller på att bli frisk :)
har inte hostat mycket alls idag.

igår lämnade vi av charlie vid tåget,
sen åket vi hem till mormor.
fick ta med oss en hel del av min kusins grejer hem, kläder, skor, smink och lite sånt. gick igenom det senare på kvällen, och det fanns en hel del grejer där som kunde användas. samtidigt känns det konstigt att gå igenom sånt som varit hennes. men det har börjat sjunka in att hon inte finns i livet längre. det är lite lättare att hantera. men jag önskar fortfarande att jag hade känt henne bättre. tror att vi hade haft kul ihop.

senare idag är det informationsmöte på liseberg.

kommentarer
Postat av: Anneli

det är synd att du inte hinner blogga så ofta nuförtiden, för jag skulle hellre se din blogg bland de populäraste i bloggportalens lista (än blondinbella, Linda Rosing o alla de där haha!) du brukar ju skriva vettiga och intressanta saker som man verkligen VILL läsa. men jag förstår att man inte alltid har tid med sin blogg för man har det fullt upp och tiden inte räcker till. tack för mig!

2008-06-29 @ 19:22:01

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0