jag är sjuk

och mår åt helvete

har feber och går från att frysa till att svettas osv.
misstänker öroninflammation. halsen svider då och då.
hostar upp mina lungor, det är obehagligt.
snorar gör jag ju också. mysigt. nyser.

känner mig lagom zombie.

trots det var jag uppe och gjorde sallad och skrubbade färskpotatis, som jag sen kokade. satte på ugnen och la upp lite grejer. fifan vad snäll jag är. kollade på the diving bell and the butterfly - fjärilen i glaskupan, ganska bra. hade säkert blivit mer berörd om den inte hade varit på franska.

nu ska jag kolla på cityakuten eller något,
sen blir det väl mer film. och vänta på att någon ska ta hand om mig och ge mig allt jag behöver. men det tar ett tag för mamma har lunch här med sin chef och arbetskamrat. damn it, TA HAND OM MIG.

kommentarer
Postat av: Sandra

JAG VILL TA HAND OM DIG DIN SÖTA SJUKLING! PUSS!

2008-06-19 @ 18:02:40
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: Linnéa

:/ sweetheart då. Krya på dig :*

2008-06-19 @ 21:54:36
URL: http://obscure.bilddagboken.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0