the munchies

som vanligt brukar man fram mot kvällen bli sugen på både det ena och det andra. och förut idag satte jag mig ner med en burk mandarinklyftor och mamma sa "sen när började du gilla det?" - jag vet inte! sugen var jag i alla fall. alldeles nyss blev det ett glas nyponsoppa, ekströms - inte ens i närheten av sagolikas nyponsoppa, men man tager vad man haver. blev sugen på att göra en macka med strössel på som när man var liten. och sen blev jag sugen på marmelad som jag inte heller ätit på några år. hittade lite russin i skafferiet, ska ta med mig lite imorgon till jobbet. o'boyen är slut och tillsist blev det ändå en burk makrill i tomatsås.

mat är underbart ibland. hade inte bangat en tallrik med nachos och gräddfil. mums. funderar fortfarande på den där mackan med strössel..

kommentarer
Postat av: E

Macka med strössel? Det var nått nytt. xD Själv åt jag och några kompisar macka med chips på.. haha.

2008-08-01 @ 18:28:52

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0