tänkte tipsa er om en jättekul tävling!

satt och kollade runt bland de vanliga bloggarna som jag brukar göra då rastlösheten kickar in, och stötte på flippaut - vilket verkar vara en blogg skriven av en riktigt härlig tjej. just nu håller hon i en tävling, där priset är att vara modell för en dag :D något som jag är otroligt pepp på, och tänkte då delta i tävlingen! ett plus är ju att jag bor i göteborg med. har länge funderat på att bli modell och troget följt program som top model, men mitt självförtroende och min kropp är väl inte på topp. tänkte dock skicka in lite bilder till några agenturer och några professionella bilder hade ju inte varit fel!

jag hoppas på det bästa :D
kolla in hennes blogg och tävlingen HÄR!

 

kommentarer
Postat av: Sara

kul att du vill vara med, illar dina bilder=)

ha en bra dag!!

2008-07-13 @ 13:04:53
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Anneli

skulle inte du på nån casting i mitten av denna månad? :D

2008-07-13 @ 13:39:00
Postat av: jessica

jo, det var ju det som var meningen. visste inte om jag skulle jobba eller inte. slutade tänka på det, kom på det dagen innan castingen och kände att det var lite sent att ringa om tid och så.

2008-07-13 @ 16:05:57
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Joss

Har du kollat in agenturen rockstar-models?

Den ligger iof i Tyskland, men det är bara riktigt fräcka modeller med egen stil och man måste inte vara smal som en sticka. För jag har också samma problem. Jag skulle gärna bli modell, men känner inte att jag har varken kroppen eller självförtroendet för det. Jag tycker helt enkelt inte att jag är tillräckligt snygg! Men jag tror du kan lyckas, du är snygg helt enkelt. Haha. :D

2008-07-31 @ 19:44:10
URL: http://dirtypop.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0