oj, jag har glömt att skriva på ett tag

helt utan avsikt faktiskt! tro det eller ej!

dagarna flyger förbi och jag hinner knappt uppfatta vad som händer. imorgon är det fredag trots att det känns som tisdag och trots att jag nästan inbillar mig själv att det är det. jag jobbar dagarna i ända, vilket både är skönt och lite sämre. särskilt när det är fint väder som det var idag, då man hellre vill ligga ute i solen och steka lite än stå under tak och trycka på knappar och ta emot pengar. men när lönen kommer blir det värt det. sen jobbar jag ju antagligen på världens bästa arbetsplats, och det har jag ingenting emot. man kan inte göra annat än att gilla folket som är där.

sov hos mormor över natten med tanke på att jag hade öppning, fick förresten hemgång igår vilket var uppskattat. imorgon kör jag ett mellanpass och på lördag blir det stängning vilket betyder att jag slutar halv 12 - på natten. inte den ultimata arbetstiden men jag har ju ändå inte så mycket annat för mig.

längtar något otroligt till måndagen då det blir liseberg - INTE JOBBA - med några av de bästa människorna i världen som jag har saknat väldigt mycket. sånt är alltid uppskattat. ska försöka få kontakt med min samhällslärare och se om jag måste skriva klart hela rapporten eller om det jag har gjort hittills duger.

hoppas att ni klarar er utan mig ett tag till.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0