just nu har jag så mycket ångest att jag håller på att explodera

vet inte riktigt vad jag ska ta mig till
isolera mig på mitt rum för kvällen
eller gå ut och komma bort från allt och alla
saker går åt helt fel håll och jag vet inte vad jag vill

jag får panik
ångest
panikångest

vet inte om tabletterna har tappat sin funktion
eller om de inte fungerar lika bra för att jag inte äter när jag tar dem
jag vet ingenting, men det känns inte lika bra som i början

just nu orkar jag bara inte

fyfan vad jag önskar att allting kunde vara annorlunda
att man slapp känna som man gör just nu
att man kunde känna sig lycklig för en stund

just nu är det bara ensamt


kommentarer
Postat av: nadja

alltså, åh. jag har läst ganska mycket i din blogg, och du verkar verkligen inte må bra. jag blir så himla ledsen för din skull och vill bara hjälpa, men jag känner inte dig, och då är det ganska svårt. du skriver.. otroligt bra. även fast det ofta är ledsna tankar osv, så skriver du bra. och jag förstår dig verkligen, det gör jag, när det gäller många saker. om du vill prata finns jag här, fast du har tusen andra vänner du kan prata med. <3

2008-08-07 @ 01:06:12
URL: http://headsdown.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0