if we can make the plans, can we just not find the time?

nu sitter man här igen, som vanligt, framför datorn.
vad finns det mer att göra?`

tänkte ta och se på en film och hoppas på att tabletten kickar in så att jag sover gott och kommer upp imorgon. ska försöka börja med att gå ut och powerwalka lite, så att jag får igång det någon dag. sen är åker jag till mormor där jag ska sova med tanke på att jag slutar jobba 23:15, och det är närmare dit än hem. börjar 10:45 på tisdagen - så det underlättar ganska mycket att sova hos henne. ska bli kul, jag älskar min mormor. så jag lär inte vara online särskilt mycket imorgon utan jag finns på liseberg och tjänar pengar. min första lön kommer in på tisdag! kommer hem på tisdagkväll men fortsätter jobba fram till fredag. blekte nyss håret med.

nu lär tiden gå lite fortare och sommarlovet är över när man minst anar. ska sätta mig och skriva klart det sista på min rapport någon dag och smita iväg och låna gullivers resor så att man får den utläst tills skolan börjar.

hoppas att ni alla haft en bra helg och får en fortsatt trevlig vecka!

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0