i ett försök att bli av med det gula och orangea!

så testade jag nyss mitt silverscha mpo från lorea'l som har blivit stående i gaderoben i säkert två månader! vet inte om det har hänt så mycket för håret är fortfarande blött (: men lite skillnad är det nog! jag ska uppdatera er senare :D



kom även på att jag är ganska nöjd med min kropp, eller ja, ett par kilon och några cm här och där hade inte varit fel, men om jag bara kommer igång med träning och sånt ska jag nog kunna uppnå något helt okej. :)


kommentarer
Postat av: Säära

2008-08-04 @ 18:52:33
Postat av: Saradenrara

Färga håret i någon ljus askblond färg som dämpar kopparnyanser. Gjorde det på mitt hår som var orangebrunt och det blev mycket bättre :)

2008-08-04 @ 18:54:42
Postat av: sara

Använd inte för mycket silverschampoo ifall du har mycket oranget i håret. :) Det ska helst inte vara något oranget i håret när du använder silverschampoo för då blir det grå-aktigt.

2008-08-06 @ 21:30:20
Postat av: Hanna

det där schampot hjälpte mig snabbt att bli av med polska-luder-blonda-hår, bra skit

2008-08-10 @ 22:33:49
URL: http://hannahogqvist.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0