det blev ingen synth idag

min syrra skulle spela skivor på synthhaket idag
men jag hade inte riktigt ork eller tid till att dra dit
sorry!

har varit i stan idag och träffat snälla människor som jag sen fikade med, varsin räkbaguette blev det! köpte ett par leggings, ingen bra pengadag - slösat lite för mycket egentligen. på onödiga saker i alla fall! fick ett lönebesked förut idag på posten där det stod att jag på tisdag är 1103 kr rikare, lönen för en dag och en serviceutbildning. hurra! blev lite ledsen för att mina tröjor inte har kommit än, nu har det gått två veckor och jag hoppas på att få dem inom den kommande veckan. imorgon är det fredag och helg, ska försöka bli klar med rapporten, träna, övningsköra och så ska jag shoppa lite på gina tricot. annars vet jag inte riktigt vad som händer. hoppas på bra väder :)

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0