tomten kom med cash i år


- nokia 6600 slide från mamma och pappa
- ögonskugga från makeupstore från jane
- glitter + underlag från makeupstore från syster
- 500 kr från faster
- 500 kr från mormor
- 100 kr från moster
- 20 kr från maj-britt
- 8 000 kr från mamma och pappa


jag blev förvånad när jag öppnade kuvertet från mamma och pappa, trodde det var skämt först. men icke, för pengarna fanns redan på mitt konto. det är antagligen från arvet efter farmor. så jag förde över lite till sparkontot - där jag nu har 20 000 kr att göra något för när jag vet. och 5 000 kr på mitt konto som jag ska slösa på mig själv. jag är fett nöjd med julen.

kommentarer
Postat av: Anonym

fan va bortskämd du är. gör ont i ögonen när jag ser sånthär.

2008-12-25 @ 13:19:32
Postat av: Niffe

ÅTTATUSEN o_____o

Jag har bara fått nihundra än sålänge.
.

Fan, jag ska sluta skriva önskelistor för då får man bara massa grejer :<

2008-12-25 @ 13:49:26
Postat av: Sanna

OMG, rik är du .__.

lite orättvist faktiskt..

2008-12-25 @ 14:37:20
URL: http://storyofsusanna.blogspot.com
Postat av: dd

bortskämd? näe, jag får också rätt mycket pengar men man är inte bortskämd för det. att ens föräldrar har råd med att ge en pengar behöver inte alls säga något om ens personlighet! e.

2008-12-25 @ 14:47:05
Postat av: Anonym

dd: vafan ska barn med sådär mycket pengar till?

8000+mobiltelefonen=minst 10 000.

och hon ska lägga det på sig själv, spara en del, till sig själv, och slösa på sig själv resten.



inte ge ens en jävla hundring till något annat.

är inte det bortskämt? hell yes it is.

2008-12-25 @ 16:29:21
Postat av: jessica

pengarna är från arvet efter farmor som dog förra julen, annars hade jag nog aldrig fått pengarna. så särskilt bortskämd är jag inte. jag får inte allt jag vill ha på ett silverfat och det är knappast så att jag förväntar mig det heller. jag trodde inte att jag skulle få något mer än mobilen och det hade inte gjort någonting om det var så heller. och nej, jag ska inte slösa allting på mig själv.



de 15 000 jag hade på sparkontot innan har jag sparat själv, jag har lagt undan det från min lön - som jag själv har jobbat för att få. och det är en jävligt skön känsla.



visst kanske jag har det bättre än vissa andra, men jag tycker att bortskämd handlar om ett beteende och då har jag x antal exempel att räkna upp.

2008-12-25 @ 16:56:17
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0