snart är året redan slut

det är helt sjukt så fort tiden har gått,
jag har inte hunnit med någonting.
plötsligt står man här i december och undrar vart allting tog vägen, för jag har seriöst ingen aning. det känns inte som om jag har hunnit med något vettigt alls i år. förutom att jobba och vara på hultsfred. och på onsdag så tar året slut och plötsligt är det 2009 och framtiden ligger vid ens fötter. dags att bestämma sig vad man ska göra, eller tänka på det. se till att gå på de där informationsmötena och se till att skaffa det där körkortet. blir det verkligen au pair i usa? jag vet inte. studenten är snart här. bara en termin kvar. av alla de åren i skolan så är det snart slut. jag kan inte fatta det själv.

varje år står man där med nya löften som man aldrig håller, saker som man vill göra men aldrig gör ändå. tiden rullar förbi och när man minst anar det så har det passerat ett helt år och så står du där igen. framtiden är för nära. kan den inte vänta lite? jag vill inte bli vuxen än.

men jag ska försöka. jag ska försöka fixa körkortet. jag ska försöka komma igång med träningen. jag ska försöka gå till skolan och göra det som måste göras. jag ska försöka ta tag i mig själv och försöka peppa och motivera. jag kan klara det. eller kan jag det? time will tell. men jag är fortfarande panikslagen.

ska även till en psykiatrier i slutet på januari. se om vi kan få något grepp om allt kaos. jag hoppas det. jag vill att 2009 ska vara bättre än 2008. jag vill hinna med att leva livet samtidigt som jag måste fixa skolan. jag vill inte slösa bort min tid framför en skärm. så mycket tankar i ett sånt litet huvud.

sammanfattade mitt år på bilddagboken. allt från kärlek och vänskap, spelningar och festival, begravning och minnesstund.. om några timmar ska jag upp och ta mig in till stan. sen beger jag och jennie oss iväg till kalmar där vi ska ringa in det nya året.

så om jag inte hinner skriva innan jag åker, så säger jag gott nytt år, vi ses 2009 :)

kommentarer
Postat av: moni

happy new year girl, lycka till med allt.

2008-12-30 @ 18:38:38
URL: http://mewni.blogspot.com

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0