bitterfitta in the house

jag är så trött på jävla fittsverige
så äckligt jävla kallt och snorigt
och jag vill bara cutta alla jävla människor

och ibland skiter jag fullständigt i klimatet och önskar att jag hade en bil så att jag kunde vara hemma en kvart senare och inte typ en timma senare. och slippa frysa både fingrar och arsle och you name it av mig, så äckligt jävla kallt. och jag har försökt vara trevlig hela dagen trots att jag kände på mig att det inte var helt ok med mig. sen när jag slutade jobba kom deppen direkt och det gick upp och ner och jag vill bara att alla ska dö elelr att jag ska dö under mitt varma täcke i min sköna säng. jag vill stanna där forever.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0