are we human?

idag var jag i skolan hela dagen,
och jag tyckte inte om det. haha.

kändes inte som om jag fick ut särskilt mycket av denna dagen. en timma multimedia som gick ut på att ändra storlek på lite grejer, svenska där han pratade om freud. lång rast. svenska igen, och sen psykologi som blev improviserad eftersom att någon skulle hålla föredrag idag men kom inte. så vi fick se på två filmer om minne och studeringsteknik typ. helt störda. man fick se några bilder och skulle sen komma ihåg i vilken ordning de kom.

"för att komma ihåg det bättre kan man göra så här: sköldpaddan tar rosen och hoppar upp på segelbåten och får ett förstoringsglas, då ser han fågeln som tappar tärningarna ner på sportbilen och de studsar upp i trollkarlshatten och ur den kommer åsnan!"

liksom - va???

nu måste jag egentligen plugga. fan. kan inte ladda ner några nya serier heller för allting är på noll på piratebay. konstigt.

kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tänker faktiskt så som den filmen visade ;) nerdigt, men sant.

2008-12-08 @ 16:41:36
URL: http://yellownecklace.blogg.se/
Postat av: angela

isohunt!

2008-12-08 @ 17:31:04
URL: http://kekebam.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0