ont i halsen

jag vet inte om det är för att jag snart har druckit två burkar coca cola, eller om det är för att jag är överdrivet glad för att jag äntligen är hemma efter en väldigt lång dag. kanske både och, men glad är jag i alla fall! och blir ännu gladare när jag läser kommentarer både här och på bilddagboken :D igår tyckte sepi att jag var söt och j sa att jag hade en fin fläta idag, och man blir så glad av såna kommentarer. helt sjukt. det kan göra hela ens dag. jobbade ju ett tio timmars pass idag - ingen höjdare. vaknade imorse och hade ju tänkt åka in till stan för att spendera lite av min välförtjänta lön, men tror ni att jag kom upp ur sängen? nä. inte jag. så jag sov lite extra och sen iväg till jobbet. varit otroligt seg och allmänt usch idag, halsen började svida lite grann, så det är bara ännu ett tecken på att jag håller på att bli sjuk.

och när jag var som hungrigast och hade beställt en kycklingburgare i caféet så blev allt bara fel. fler personer beställde sin mat efter mig och fick den före mig! så hör jag att de står och pratar och ingen hade lagt på min kycklingburgare, så jag fick sitta och vänta i typ tjugo minuter innan den var klar - inte roligt! men sen fick jag den, och den var god. så det var lugnt.

jobbar öppningspasset imorgon, sen ska jag hem, försöka plugga det sista innan skolan börjar. vara utvilad till söndag, vill upp tidigt och dra ner till allum och spendera lite cash. nu fryser jag, så jag ska sätta på mig en tröja och kolla igenom lite sidor innan jag lägger mig och ser på någon film eller så.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0