och det regnar fortfarande

vaknade imorse och tittade ut genom persiennerna. regnet föll ner från skyarna. och det har inte slutat än. men det är ganska mysigt trots allt. blev inte att gå ut och gå imorse som ni kanske förstår. istället sitter jag här och ska äta lite kladdkaka, vafan. varför inte. det är gott. det vet alla som har smakat min kladdkaka. internet har vägrat större delen av dagen så jag tog mig friheten att läsa ut boken mina hemligheter av sophie kinsella, åhhh den var så bra. mycket kärlek inblandad och man hoppades på att allt kunde vara precis som i boken, i alla fall början och slutet. bra bok, läs den. måste ta mig i kragen och låna gullivers resor och läsa ut den innan skolan börjar. herregud. det är redan augusti. vad har jag gjort med tiden? hade det varit förra sommaren hade jag nog slappat ut alla dagarna, men nu har jag ju i alla fall presterat någon. jag har jobbat. tjänat pengar. varit duktig. tagit ansvar. hoppas att få lite tid till att festa också. blir ju lissefest dagen innan skolan börjar. då blir det världens party hoppas jag.

jag känner mig ensam. nu blir det film, jag håller på att ladda ner lilla sjöjungfrun. åh.

kommentarer
Postat av: Sandra

så sjukt bra bok ja!

2008-08-04 @ 22:01:17
URL: http://heroinkick.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0