en ganska bra skoldag trots allt.

började med samhällslektionen, jag samlade ihop några länkar och sen spelade jag bubble shooter resten av lektionen :D väldigt underhållande. läraren fattade ingenting. sen hade vi kreativt skrivande, och det kommer bli så SJUKT roligt. vår lärare är hysterisk, som en ståuppkomiker. så den kursen kommer vara så himla bäst, höjdpunkten på veckan. till nästa fredag ska vi ha börjat på ett utkast om någon från rödluvan, och deras bakgrundhistoria och det får vara hur flippat som helst. fyfan vad kul det var. sen lunch och sen historia. nu sitter jag här och om inte mamma kör mig till jobbet måste jag dra om knappt en halvtimma. jobbar inte så länge idag :)

sen är vi lediga på måndag. hurra!


kommentarer
Postat av: rebecca

hej,gillar bloggen! vilken storlek har du i dina loyal army tröjor?:)

2008-08-29 @ 15:44:00
Postat av: Anonym

du är fin!

2008-08-30 @ 13:56:48

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0