det har varit en lång dag

vaknade imorse och var inte särskilt utvilad, men upp måste man ändå! eftersom att jag somnade med fuktigt hår igår var det vågigt men det var fint så jag lät det vara :) silverschampot gjorde inte så mycket men sen hade jag ju inte i det så länge heller. skyndade mig iväg till bussen med drickyoggi, minimeal och lite vattenmelon som jag skulle ha till mat. det var varmt och segt och varmt och segt och varmt och segt att jobba - men det gör inte så mycket när man har underbara arbetskamrater. david frågade om han fick knyta ett snöre i min ring i näsan och dra runt mig någon gång, haha. och sen sa han att jag var konstig..

första halvan av dagen gick väldigt långsamt och jag buntade en del eftersom att de små pojkarna har lite problem med det. andra halvan gick fort. jag är en duktig tjej, så jag fixade växelkassa, två säkerhetspåsar och började på en tredje, plockade upp mynt och ja - gjorde ännu fler buntar. sen tickade visaren på klockan iväg och plötsligt var det redan elva och jens skickade iväg mig. fick en påse fruxo eftersom att det hade varit lagertävling och vi i daim hade skött oss bra.

nu är jag trött och seg, ska nog se några avsnitt av nip/tuck eller se på en film innan jag går och lägger mig. en dag till och sen är jag ledig två dagar - synd bara att vädret ska bli sämre :(

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0