dagen har varit lite lång men det har gått bra ändå

jobbade ju i och för sig bara i 8 ½ timma idag, men det känns lite grann i fötterna trots allt. jobbar två dagar till och sen får jag lite ledigt. dagen var ganska bra, efter stängningen så började det självklart regna. lite småmysigt. stängningen var lite omständig också eftersom att man måste hoppa över bänken för att få ner jalusinen på höger och vänster sida och sen hoppa in igen och ta mitten, men annars gick allt bra och jag åt lite mer plopp än vad jag borde. hihi. rasterna var roliga och i spelet så gissade vi på vem som hade vunnit utan att kolla på den lilla tavlan.

förlåt, men jag har ingenting intressant att skriva egentligen. vill mest uppdatera ofta, vill bli bättre på det. men det kommer nog :) tror att jag ska ladda upp lite bilder från systemkameran och sen se på bambi!

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0