bla bla bla bla



dagen var väldigt okej. började jobba vid tre, och hade spelsamtal i en och en halv timma vid fem. så tiden bara flög förbi med raster och fulla spel. fick bunta som vanligt, åh. like it. och växelkassa. och allt sånt. hade ju stängning, och det gick bra men självklart tog det sin lilla tid som vanligt. pappa hämtade mig. det regnade lite under dagen men det var inget farligt. jobbar ju nästan hela veckan ut, torsdag - fredag - lördag, och ska nog sova hos mormor de två kommande nätterna. dels för att jag älskar min mormor och dels för att det är nära till jobbet när jag har öppning på lördag. och om en vecka ungefär kommer lönen och jag kommer spricka av glädje :D

hoppas att alla har haft en bra vecka hittills trots att vädret inte alltid varit på vår sida.

kommentarer
Postat av: Sandra

Så jäkla söt är du! Jag har haft en flummig vecka och lönen är påväg!<3 du är bra vet du va?

2008-08-07 @ 17:22:01
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0