a lonely saturday night

här sitter jag och knappar framför datorskärmen. fast det är mitt egna val. jag har väl suttit i någon knapp timma och skrivit lite mer än två sidor avslutande diskussion till min rapport och hoppas på att det ska duga så att jag kan få mitt vg som väntar på mig. rapporten handlar om usa:s påverkan på miljön typ.

"Jag tror att de flesta skulle vara överens med mig i frågan, särskilt vi i Sverige och Europa, att USA måste ta till åtgärder och agera så snart som möjligt. Att de bär ett stort ansvar för dagens läge, och att de måste se på oss som förebilder och bra exempel för deras egna miljöpolitiska framtid. Det finns mycket att lära av oss, trots att vi har ännu mer kvar att lära. Varje enskild individ måste ta ställning och ta sitt ansvar, men det är de stora ledarna som har makten att verkligen göra någonting drastiskt. Att göra skillnad och få andra människor att öppna sina ögon och inse att något faktiskt håller på att hända. USA behöver en president att se upp till, någon som inte bara har pengar i sikte utan faktiskt tänker på befolkningen och på vår jord. Det enda jag kan göra nu är att hålla tummarna och hoppas på att USA:s invånare väljer rätt, både för dem själva och för miljön. "


kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0