utflippat om något..

som vanligt drömmer jag helt sjuka drömmar.

först drömde jag några gånger om nationella provet imorgon, att jag skulle komma försent och sen plötsligt låtsades att det var en dröm och så var det så. så någonstans ligger ångesten och gror där inne inför imorgon. sen drömde jag att charlie hade en son med någon annan tjej. inte så kul. drömde att jag var med några som snodde chokladindragna tuggummin, sen regnade det ute, någon gubbe i en bil körde nästan på mig, klippte av en bit av mitt hår. crazy. sen var jag kompis med paris hilton och hon hade en bror, vi skulle gömma oss för några onda människor - vet inte riktigt vad dom ville, dr bailey från grey's anatomy var där, jag gömde mig i en gaderob ett tag. sen var vi i ett arbetsrum och så fanns det tydligen ett hemligt rum.. alltså shizzle. sen fick jag en bh som inte passade, ett par lilaröda byxor och nån tröja med ett konstigt tryck på av paris. och sen trollade vi fram solglasögon och sprang efter en husbil.

ja.. heh.

kommentarer
Postat av: weronica

sjuk dröm, jag får oftast sånna drömmar som man verkligen inte fattar någontin alls av ;p

2008-04-27 @ 14:54:51
URL: http://hedvaalls.blogg.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0