skola är tråkigt.

ytterst tråkigt. jag är nästan förvånad över att jag faktiskt tar mig upp på morgonen för att åka buss hit. och spendera några timmar när man skulle kunna göra annat. just nu har vi samhällslektion och det är meningen att vi ska skriva på våra rapporter, min ska handla om vad usa bidrar med till den globala uppvärmningen - ungefär. fast jag har inte kommit igång alls, knappt skrivit inledning. ska nog sätta mig med det i helgen och kanske sen när jag kommer hem. måste förbereda mig inför nationella provet i engelska b som är på måndag med.

om 45 minuter slutar vi, då blir det att hämta videokamera, stativ och mikrofon och sen bege sig till stan och intervjua på universeum. lite bättre än att sitta här och dö. får bara hoppas att en viss flicka dyker upp snart så att vi blir hel grupp.

jag är sjukligt sugen på att köpa jeans och vårjacka. nu.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0