i can do it!

det är ungefär så det känns,
kom hem från utvecklingssamtalet för ett tag sen och trots att mina upplevelser av utvecklingssamtal aldrig varit positiva med tanke på att det alltid slutat i gråt - för att jag är känslig, men främst för att jag mår dåligt och de har en tendens att ta upp det. denna gången kom det tårar, inte särskilt förvånande. glad att jag hade maria istället för någon av de andra lärarna, hon är verkligen den som förstår en mest.

trots min höga frånvaro, varning på indraget studiemedel, så ser det ändå helt okej ut. ligger antagligen på vg i de flesta kurser, fick inget svar från varken naturkunskapen eller stresshanteringen, men får jag vg där så är jag nöjd och får jag mvg så är det fantastic! det som gladde mig mest var dock beskedet om engelska betyget... MVG I ENGELSKA B, WOOH. trots att kursen inte är klar än sa hon att det var solklart att jag skulle ha mvg, gjorde som sagt presentationen idag och hon tyckte att den var awesome :D nu är det bara nationella kvar och en nyhetspresentation, känns inte jättepressande - vilket är överdrivet skönt, så nu kan jag slappna av lite mer i engelskan.

var i skolan hela förra veckan borsett från mattestugan, och ska vara i skolan hela denna veckan med är det tänkt. dags att ta mig i kragen lite trots att det är mycket som ska göras den tiden som är kvar, en stor sak varje vecka känns det som. en rapport i samhällskunskapen och naturkunskapsprov nästa vecka. i can do it, hoppas jag!

kommentarer
Postat av: Anonym

SURE YOU CAN!
jag tror på dig :)

2008-04-15 @ 21:41:07
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se
Postat av: Parre

klart du kan! Go GIRLWIZARD!

2008-04-16 @ 18:17:49
URL: http://piwa.blogg.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0