hur annorlunda allt kunde ha blivit.

såg nyss en bildkommentar på myspace, från en person som brukade betyda ganska mycket. någon som jag kunde prata med och som jag hade känslor för. någon som mer eller mindre krossade mitt hjärta tillslut. låter väl mer dramatiskt än vad det faktiskt är. tänk hur annorlunda allt kunde ha blivit, om en sak inte hade inträffat.

jag tror på ödet, jag tror att det som händer ska hända, inte för att någon gud eller övermakt sitter och bestämmer, utan för att det helt enkelt är så. det som händer, det händer och det kan man inte göra något åt. sedan att man kan justera en del och faktiskt göra ganska många egna val är något både bra och dåligt. men in the end, så är det ändå ödet.

som att hitta kärlek på en sida som man blev medlem på för nästan 3 år sen, att just vid det tillfället ska gå rätt, vad är oddsen? att man får sitt hjärta krossat och att andra saker händer som leder till nya möjligheter. jag är tacksam för det som har hänt, jag är tacksam för charlie. och även om det finns alldeles för många dåliga saker i mitt liv, så antar jag att det finns någon form av syfte med det hela. trots att man sällan tänker så.

charlie <3


kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0