ett sånt inlägg..

.. som ingen egentligen bryr sig om. men jag känner för att skriva det ändå!
tog mig upp imorse vid halv 7 mot min vilja, hade naturkunskap - prov v.17,
alltså nästa vecka då vi också har inlämning på rapporten i samhäll,
som jag inte ens har börjat på.. heh .. bra jobbat!
sen var det engelska och jag hade min redovisning, gick helt okej!
fixade till mina indval, så nu har jag hela 200 poäng.
svenskan var lite seg i längden men vi pratade skräckfilm och sånt.

fick förövrigt g+ på g-provet i engelskan, awesomeness.
utvecklingssamtal ikväll klockan 19, inte pepp alltså.

migrän och illamående är inte tummen upp.

kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan man få g+ på ett g-prov? :o

2008-04-15 @ 18:32:11
Postat av: jessica

man kan få ig, g eller g+, beroende på insatsen. provet handlade om fakta - litteraturhistoria, kunde man det helt okej fick man g, om man hade nästan alla rätt så blev det g+

2008-04-15 @ 20:35:10
URL: http://jessecupcake.blogg.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0