drömmar

inatt drömde jag en ganska absurd och utflippad dröm - som vanligt. jag vet inte varför, men under de senaste månaderna har jag nästan bara drömt saker som inte hör ihop någonstans alls. saker som är helt utflippade och som makes no sense.

det jag minns är att vi ett tag var hemma hos gabbi, jag tror att dennis var med och några till, hon hade en tam tvättbjörn som gillade att boxas och som jag störde mig en aning på. i ett annat scenario var jag och någon annan plötsligt på skolgården tillhörande min gamla skola. nån snubbe på en cross körde runt som en galning och inte nog med det så kom självklart en monstertruck och gjorde likadant. vi gömde oss på ett bilflak. några minuter senare är det någon som häller på massa bensin och tänder eld på det - vi hoppar ut och sen exploderar bilden. kan även berätta att det var ett badkar som exploderade och en landmina i en pool.

flippat.

kommentarer
Postat av: Obscure

Haha jaa lite speciella drömmar har vi nog alla ibland. min dröm inatt var helt skruvad :P
men det är kul när man kommer
ihåg dem ^^

2008-04-11 @ 21:08:17

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0