det ska bli seriöst,

jag började att skriva på ett inlägg här, om vikt och ideal och sånt där. men jag kan inte riktigt ta på mig det förrän imorgon tror jag. ska försöka skriva och skriva om, så att det blir på riktigt. och inte bara massa tankar utan någon som helst sammanhållning. så imorgon, eller senast denna veckan i alla fall, så kommer ett inlägg om ideal, komplex och vikt. det blir nog en hel del sådana, ska försöka att inte tjata ut det dock - hur det nu ska gå till.

men just nu kan jag inte ta på mig ansvaret för att skriva ett sådant inlägg med grund. jag känner hur ångesten stiger i takt med siffrorna på vågen.


kommentarer
Postat av: trogen läsare

Det går att få hjälp mot anorexia.
Be strong och sök hjälp!
Jag menar inget illa, att söka hjälp är inget man ska skämmas över.
Ha det gött, bruden!
Du är oerhört vacker, förövrigt.

2008-04-14 @ 18:43:47
Postat av: jessica

det uppskattas att du bryr dig, det gör det verkligen, men det handlar absolut inte om anorexia. så det är inget att oroa sig över (:

2008-04-14 @ 20:15:33
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0