applåder,

feta applåder till mig tack!
har suttit i typ 2 timmar och räknat matte, kommit ikapp - låg efter ganska mycket innan :D pappa hjälpte mig, bäst är han! han hade köpt kalle anka-kex för att han inte hittade bokstavskex, aww! men nu blir det ingen mer matte på ett tag, bara på lektionerna då. klockan 8 imorgon. PAIN.

nu är det bara massa annat som behövs göra, skriva anteckningar på de ca 40 sidorna vi har i naturkunskapen till provet på tisdag samt försöka komma igång med min rapport i samhäll som borde vara inne på onsdag nästa vecka. troligast är väl att den inte kommer in i tid, men gjord ska den i alla fall bli!

jag orkar verkligen inte skola :D
haft migrän till och från i två dagar nu, woh!

kommentarer
Postat av: Anonym

*applåderar*

2008-04-18 @ 09:38:07

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0