angående vissa kommentarer på bilddagboken.

kan ni inte bara sluta vara så sjukligt efterblivna någon gång?
jag tar inte massa bilder på mig själv för att jag älskar mig själv,
eller för att jag tycker att jag är så jävla snygg, jag är inte heller egoist
eller ens självupptagen, jag mår inte heller bra
bara för att jag tar bilder på mig själv.

det har ingenting att göra med det!
jag gillar mode, foto och redigering, som är automatiskt
när man tar kort på sig själv, visst när jag tar bilder på mig själv
så har jag väl ingen direkt dålig dag, jag känner mig oftast helt bekväm
med mig själv och börjar inte grina när jag ser mig i spegeln.

och förresten, vad fan bryr ni er om det?
har ni inget bättre för er att göra än att bry er om det jag gör,
hur jag posar, när jag posar, var jag posar osv.

egoism handlar om att allt man gör är gynnsamt för en själv.
och om man bryr sig om andra är det för att få ut något av det.

vad är det som är så svårt att förstå?

(inlägget är endast riktat till ett fåtal personer, så känn er inte allt för träffade.)

kommentarer
Postat av: dude

haha fett skönt sagt :)

2008-04-11 @ 00:23:36

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0