4 minutes to save the world.

låten är officiellt fast i mitt huvud! och befinner sig inne på ipoden som ligger på laddning. hade tänkt dra ut någon gång vid fyra kanske, ta mig en hälsosam promenad. jag behöver det. innan dess ska jag försöka lokalisera en lite starkare värktablett - för jag har lagom ont i magen. borde plugga idag, men vi får se vart orken befinner sig efter promenaden. intervjun på universeum var pepp och jag tog på en majsorm, trots att jag är lite rädd för ormar.

det jobbigaste med att gå ut och gå/jogga är enligt mig alla saker som man borde ha med sig. vattenflaska, nycklar och ipoden, möjligtvis mobilen och ett busskort ifall att! egentligen vill man ha med sig kamera också ifall man skulle stöta på något trevligt. därför är det lite skönare med gym, men jag kanske tar mig ett pass där till helgen och springer av mig lite kalorier. jag får se hur jag gör!


kommentarer
Postat av: Charlie Wanthatham

jag tycker iaf du varit grymt duktig som gick ut idag!

i heart j

2008-04-24 @ 22:32:47
URL: http://redandblack.blogg.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0